Hai arigatok tok tok. Assalamualaikum masuklah jangan malu, kalau malu sini nah amek ni *hulurkan penutup periuk. haha lagi malukan buat lek sudaa k saya baik tk telan orang pon. See tengok lihat dekat tab atas tu nama siapa? Aumm fall in love. Tahu tk dia ni siapa? okay cuba search kat 'youtube'. Dia lawak tauk, otak dia cerdas pandai belajar dekat perth, England tk silap akulah. LOL memandai jerkan orangnya  comelan tinggi tu tinggi jugalah aku tengok dekat youtube putih kulit dia ni boleh tahan juga. kalah aku sebanarnya aku memang terang-terang kalah sebap aku tk putih pon hitom k tapi takdalah macam oreng negro haha aku nak yang baik je bunyinya. Muka dia sekali pandang macam 'Eunhyuk' dari bandboy 'Super juniour' dua kali pandang still juga macam eunhyuk ketiganya pulak okay dia memang bukan eunhyuk okay then bila lama-lama pandang you know what 'fall in love'. Lailailailai aku fall in love dekat dia sebap dia lawak comelan lah juga. Okayy realitinya aku tk kenal pon dia ni, aku ni kiranya peminat dia *senyum  sampai telinga. Nak tahu apa yang bonusnya dia bagi aku? Dia anak jati kedah  Aisyemon lahai mak maimon. Adalah secubit rasa bangga dalam diri ni hikhokhikhok. Sampai sini sajertau nak sambung layan video dia lagi *tepuk laju-laju. Ktata assalamualaikum