Hai assalamualaikum. Korang apa khabar? sihatkan alhamdulillah. Aku burger myraa ohh sebap jumaat lepas Jijan jajak kita menang dalam rancangan 'Super spontan'. Ahamdulillah yeahh *sorak laju-laju. Lahai makhai anda ada perasaan tk yang zizan mengalirankan air mata kesyukuran terhadapan Ilahi kerana menang, dan sebenarnya kita pon turut nak menangis tapi tahan. Aisyeeman apa-apa pun saya sayang jijan jajak kita. Apa kerut-kerut dahi? jijan jajak itu adalah Zizan razaklah haha. Aku berharap sangat suatu hari nanti aku dapat jumpa dan bergambar dengan dia. Sebap dia sahajalah harapan aku LOL nak tahu kenapa? sebap aku ni peminat finemanatik dia dan dia pelawak yang aku sangat minati antara banyak-banyak pelawak okfine aku lupa dengan johan sekali auu pocong, sorry jatuh terlanggar lipas. okay Jozan mudah-mudahan lepasni abang dilimpahi rezeki yang banyak Insya-Allah. Aicehh abang haa actually tktahu nak panggil apa dah *kenyit mata tunjuk dua. Dahlah sampai sini sajertau tak ada mood ni sebenarnya. Pecah kaca kena jari jerit aww, Dah baca harap follow. haha okayfine Assalamualaikum