Assalamualaikum. Aku tengah tengok bola pahang feat angkatan tentera haha okbai. Eh ye kenapa awak? Haa apa saya tk dengar. Ohh nak tanya alah sorry adik manis silap kaunter ni, ini kaunter kupon funfairlah *jerit laju laju dekat korang kat sini bisinglah zayn malik dengan liam berebut nak naik kereta api gambar ultraman bunge bunge Haha. Sebenarnya ni bukanlah entry pasai bola k woi 3 sama dah lawak tengok dorang haha. Eh maimon lupa bukan entry pasal bola k. Haha aumm empat malam berutrut turut dah tb tiga tk boleh tengok astro kata due rain kvonggok yang lain boleh je nohal. Then yang tk bestnya siaran kartun semuanya due rain  *lap peluh ketiak lee min ho haha. Semalam jiran aku kata ada siaran free lagi amboi dia kata pukul dua lebih baru tidur lailaialai. Takpelah awak tanyalah, nanti saya jawab. Lahai dia ni dah tertera kat cermin tu  lari dalam guni dengan najwa free tanya lagi berapa kupon kena tukar *dalam heart. Aumm percuma je bang. Nak tanya lagi? Lah awak sini kejab nak bisik *tarik telinga kau. Awak tengok jiran belakang awak dah benggis muka tu kembang kempis mata dia hidung pulak terkenyit kenyit  bagilah chance kat dia please. Bai take care tau semoga berjaya lari dalam guni nanti. Dah menang call lah saya kita lepak kedai mamak makan roti najwa latiff. Apa kerut kerut dahi gelboy preng hoi? Roti kosong kosonglah. Okay assalamualaikum hoi kau pocong adik hoi jalan tengok depan, kan dah tersungkur Hahaa.