Hi, Assalamualaikum.  lama dah tk post dohh. aku dah janji nak post pasal kelas aku yg dulu, 2 dan 3 Bijaksana. so, post aku kali ni semuanya tentang 3 BIJAKSANA dan 2 BIJAKSANA. hahhaa. tk menaik pon kelasnyaa. still sama. continue balik, Al-kisah berbunyii taibbbbb, ibbbbb, aummmm. Kedua kelas ni mmg kelas yang ohsem . Kfinee class ni jujur lah aku kata mmg best gilaa, sportingg, gila2. cikgu pon ada jugaa yang ohsem. hahahha. tktau nak komen dahh pun nyaa. sebab keindahan , keseronokkan class 2 dan 3 Bijaksana ni tk dapat nak diluahkan dengan kata-kata lahh  broo. Korang ingat lagi tk form 2 kita banyak jugaa buat cikgu nangiss kankan? er, biasa letuh kehidupan ni dan manis dan pahitnya kan. yang palingg best masa math form 2 seriously time cikgu tk round masing2 buat hall sendiri. cikgu dah round masing2 kabutt amek buku pastu buat muka tenuk pura2 tanyaa cikgu macam mana nak buat tp tk semua macam tu kan? . hahahah. kesian jugaa aku kat cikguu. korang tau apaa? menyesal doh aku tk belajar elok-elok masa form 2 tu. sekarang math aku agak slowdown sikit dohh. dah lah cikgu kat sini ajar bukan main cepat lagi macam bawak superbike tk sempat pakai helmet. banyak sangat ketinggalan pelajaran. untunglah korang. aumm, aku nak post panjang tapii satgi semputt hampaa baca. macam ni jelah waa pendek kan citerrrr lah nohh kelass ni memangggg ohsem. aku nak mintak maaf atas segala kesalahan aku , kekasaran bahasa atau what else. hahaha. Aku sayang korang. kepada admit kelas 2 Bijaksana dan 3 Bijaksana yang maniss harap kau 'tak akan' delete group kelass ohsem ni K. Insya-Allah kalau panjang umur, murah rezeki ada jodoh persahabatan kelas kita, manatau nt ada org nak buat perjumpan 7 tahun kemudiann nyaa tkde lah susah nak cari. Nt mesti ada yang dah jadi pilot, cikguu, askar dan macam2 lagii, then nt mesti ada yang dah bawak boyprengg,  tunang, suami anak. hahaha. apa kerut2 dahii hah? biasa lah tu perempuan, suka berangan. tk salah kan nak berangan, manatau satu hari nt jadi kenyataan ;DD Klahh. Kita sebagai calon PMR yang aku harap kan adalah kita berusaha buat betul2 sbb tulahh yang pertunjuk untuk masa depan kita. Assalamualaikum. Kbyee. never  forget korang dan simpan segala kenangan manis, pahit, susah senang kita yoww. hahaha. Sayang korang semua. Fyi : nhi aku dah tk sukaa kau dah. hahaha.