Surat khabar lama , paper lama , surat khabar laammmaaaaaaaaa err hahaha. Assalamualaikum
maaf tak perasaan ohh sibuk tolong auntie ni. Bergurauu, berrr k berr. Harini kita nak wish kat mama tercinta saya dan saya pasti begitu juga andakan kawan hahhaha *gelak macam seton. Saya sayang mak kita dia istimewa sangat bagi kita nak tahu kenapa, nanti kita cetera. you know what semua ibu istimewakan tetapi kenapa kadang-kadang separuh daripada kita tak berapa nak menghargai ibu yang bersusah payah mengusung kita dalam perutnya selama 9 bulan ohh. Janganlah terasa sangat aku pon kadang-kadang degil cakap mak aku. takdalah degil sangat taknak dengar cakap je. ohh nak benda baik je hahaha. Tahun ni saya PMR jadi saya nak buat yang terbaik untuk membalas jasa titik peluh usaha mak dan ayah tercinta saya tidak dilupai juga untuk menunjuk contoh yang baik untuk adik saya. Tapi sebenarnya kami mmg selalu bergaduh ohh. Gaduh manja saja sebab dia baru empat tahun. ehh lari sikit pulok dari tajuk asal, kita nak ceter pasal mak kita ini, bagi kita dia baik dan seorang yang penyayang hahah memanglah semua ibu baik serta penyayangkan sebab tu titik terpenting menjadi seorang ibu mithali. betulkah? aumm itu pendapat saya, tetapi jika tidak berapa berpuas heart saya tidak memaksa anda untuk percaya fakta yang direka by me hahaha. Beliau juga sangat suka memberi nasihat atau lebih tepat lagi membebel macam ibu zaman sekarang buat, orang yang selalu mendengar saya letuh kerana saya ratu buat hal pemalas ohh. Mama selalu ingatkan saya semua kerja nak kena buat, mak saya aku selalu membebel pon pasal rumah jelah. stress weh hari-hari dengar benda yang sama hahaha. Then ayah kita pulak pasal bilik, antara banyak bilik kat rumah ni bilik aku lah selalu bersih macam kandang lembu, sampai sini sajalah cetera saya. Kepada semua ibu diseluruh Malaysia dan tidak lupa juga kepada mama ratu hatiku 'Selamat Hari Ibu'. Wahai kaum ibu maafkanlah anakmu jika mereka tidak dapat menyediakan hadiah tak ada duitlah tu asy asyikk beli top up sahaja hahah. Sekian terima kasih. Jasamu dikena selamanya ibuu. Assalamualaikum