Hi. Ladies and gentlmen. Assalamualaikum dan salam sejahtera atau salam satu malaysia buat pembaca yang dihormati dan rakan2 yang dikasihi sekalian. *LUL nerd sangat aah* waa kali niy nak sharing benda yang bored lah juga dohh. Ni haa "Manusia suka terima duit yang diberi tapi tktau nak menerima duit tu macam mana" kau paham tk? angkat tangankalau tk paham. jom kita gegar gegarkan dan gegarkan. LUL. aku tk nampak lah. camni lah kome 'Follow' jeww kita. Meh kita ikuti scent yang pertama. haha

  Adult : nah Aisyah amek duit ni bagi kat adik sekali
  Aku : takpe lah cik.
  Adult : alah. amek jelah.
  Aku : *salam dengan penuh kesopanan dan keayuan aku terserlah*    
               terima kasih cik.

LUL. poyo je an? biasa lehtuh. guarauan. bagaimana pulak anda? LUL. sikit ni jepon aku nak mengepost. dah kekurangan idea. Kbaiilah. Assalamualaikum. Anatosayur sayur dan bersayur.