Assalamualaikum , hmm hari ni memang hari touching aku. first sekali yg buat aku mcm ni my beshtie eyna <3 second alya , then budak yg bernama khalil tu. ngeee tp aku tk tunjuk sangat aku touching kat dia. then lastly nabil . hmmm touching tahap satu dia buatnya -____- tp tkpe lah kan aku touching bukan dorang perasaan sangat, maybe dorang kata aku gurau jea . hmm sedih gakk doe .ape boleh buat doe . bak kata khali sendiri touching pujuk  lah diri sendiri balekk. maybe memang jalan kehidupan aku mcm ni kowt :'( then tadi lakk aku hope kalau aku online dapat lah wall to wall dgn member2 aku . tp hanya anggan2 semata mata doe. tp ade lah gakk peluang chat dgn khalil tu , tp kejap jea . nabil pon sama ade lah gakk sampai satu part time chat tu terus dia bg alasan kata dah ngantok lah. ngeeee sabar jea . kang terkejut korang aku naek hangin makan lemak terus , tkde dah mkn hati . huuuh
dugaan aku hari ni . actually aku happy doe aku dapat online malam ni (: terima kasih mama ! <3 iloveyousayang ! Happy Mother Day .thanks to Allah. doa aku di makbul kan . Alhamdulillah
ni pon naseb lahh aku urut kaki mama tuk bayar hutang aku mau online . hahaha ! oke lah babe . setakat ni jea mau kongsi . kbai . sweetsoursaltyfunnycrazy dream <3 Beiber . night sayang ! hahaha Assalamualaikum