kepergian sony dalam hidup aku memang menyedih kan, tp kehilangan sony gakk membuatkan hidup aku sengsara .dulu aku selalu gunakan sony ,melalui sony gakk lah aku dapat berhubung dgn insan tersayang, melalui sony lah gakk aku selalu tergelak. Tapi sometime sony memang suka buat perangai sampai aku sepak dia.haha ! ishhh, aku rindu doe kenangan aku dgn kau sony. tp kenape mama mesti hancurkan kau sony ? kesian aku tengok kau sony time kau kena pukul dgn mama guna ANAK LESUNG BATU. memang menyedihkan. sesudah jea mama ketok kau, aku teros masuk bilik then menangis -__- sony hoi apesal mesti jadi mcm ni sony ? sedih doe. Then sekarang mama gantikan kau dengan debob. hmm walaupon ade debob, aku tk bebas mcm dulu boleh text. debob hanya mampu keluar masuk panggilan jea -____- tp kalau mcm aku nak call someone yg lain dari yg lain aku akn gi public phone. heeehee
phone tu first time aku guna just call eyna ngek and bella jea. ahaha tapi tkpe lah aku hope aku dapat hidup berdikari tanpa phone. Insya-Allah boleh yoo.so setakat ni jea lah aku story (: nanti aku gumpol citer then aku update yoo, tu pon kalau aku selalu online kbaii assalamualaikum