Bapaku pulang dari kota bapaku belikan kereta lalala ehh maaf tk perasaan haha. Assalamualaikum gadis dan boy yang saya hormati haha lahaimon format sangat. Sorry dah terbiasa beri ucapan depan kelas hah yang ini tipu. Handsomekan mamat ni aumm aku tahu dah *sambil berguling² atas taman lalang. Okay entry kali ada kaitan dengan entry yang terbantut minggu yang before ni. Saya akan mula menaip bermula dari 3 saat dari sekarang haha vonggok aku dah lama menaip oh mungkin terlalu takut sebap malam ni hari khamis malam jumaat bergegar² badan kita sebap tercekik candy boyfriend kita bagi haha. Entry kali banyak kaitan dengan buddies saya dimanjung budak baru katakan. First time aku jejak je kaki dekat sekolah sini tkdelah perasaan takut sangat sebap mula² aku tk fikirkan tentang macam mana nak dapatkan kawan tapi tentang pelajaran perkara nilah yang shahira tuah bagitahu aku dia kawan aku yang sama² tinggalkan akademi fantasia haha sekolah Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Jasmin 2. Tengah dok tunggu² dorang menyanyikan lagu format dan dua tiga atah perkataan kononnya daripada guru dan dorang semua mula bersurai dan che gu pon turut bersiap sedia memulakan hari untuk memberi ilmu kepada sianak murid aku pulak sibuk kejap je hantar fail ke cikgu yang tertentu haha nak tahu apa? macam² dalam heart aku dok kata sekolah ni kecilah buruklah apalah blailai haha kdiam aku jahat. Dalam perjalan nak pergi kelas aku dinyayikan dengan lagu yang diolah sendiri dengan sorang dorang abang pasai lemak woi takpa kesabaran masih penuh haha awat skema sangat entry aku nih *mata pandang atas buat hidung zizan. Never never grr bukan never say never sapa tu yang nyanyi bibir tin ke apa *garu ketiak. Nevermindlah haaa justin bieberkan wei haha nyah dia dari sini. Sehari aku kat sana ada jugalah yang tegur cakap 'Ehh macam pernah nampak' LOL aku bukannya hot atau what else tapi before ni aku pernah sekolah rendah dekat sana sebelah sekolah menengah yang sekarang aku disekolahkan masuk² je kelas 3A tut aku sorang dorang kata pernah nampak aku lailai dan sekarang aku berkawan dengan dia. Aumm hazirah kita cakap pasal awak ni terasalah yee dia kata dia pernah tengok kita before ni yelah dah nama pon dulu satu sekolah bukan? cepuk juga dia ni. Tapikan yang aku hairankan aku tk ingat pon kebanyakan kawan aku yang kat sini dulu benda yang aku ingat terjadi kay aku semua benda yang buat aku malu doh terciritlah macam². Then kawan lama yang aku ingat pon ni syakira, fatin, sharifah dan nabil. Aku ni ada penyakit ke weh apa ni orang panggil atisema sema padia ntah yang pasti belakang dia ma haha aku serious cuma suku daripada ingatan aku dapat ingat tentang kebanyakan pengalaman aku dekat sini lailailai. Kiss me saya perlukan cluelah bukan blues clue tu dekat mana agaknya tapak kaki blala er ku beri kaki kang. Okay kita teruskan tapi aisyo pendekan je cerita teruskan niat nak mengentry pasal kawan² dekat sini. Bismillahirahmanirahim mula² aku pohon kemaafan dari awak takut satgi terasa sentap berterusan pulak bawak diri pi enjoy kat pulau pangkor huh banyak risiko woi haha. Hazirah ni nak intro pendapat saya dekat awak, sebenarnya aku tk berapa nak dapat cari kau punya negative charge sebap kau dah cukup baik pada aku haha awak sentiasa nak mendengar masalah saya tapi kadang² aku tk cerita pon malas nak ingat benda yang dah lepas dan selalu bagi nasihat dekat saya, kau juga selalu jaga hati aku kat sekolah dok gurau cakap pasal tkmuat turun tangga sekali gus balik je rumah macam orang berpacaran dok fikir² aku terasa ke tk its okay dear tk terasaponlah dah fullstop okay haha terima kasih yee sebap sabar ajar aku mathematics sampai tersembur² dia mengajar haha yang ini reka. Fairuz awatlah ang selalu dok tampaq kita? Eleh sebenarnya kau suka bukan sebap pipi aku gebukan aumm haha walaupun kau suka dok main kasaq dengan aku, kau still ada bila aku susah sebagai contoh tkda pon yang rela nak teman aku pi cari kerusi meja kau yang temankan. Aku takde member nak berborak tupon kau temankan terima kasih kuruz straight to the point kau bukan seorang kawan yang fishcake haha. Kini tiba giliran Farihah pulok haha mula² saya dok berkenalan dengan awak aku ingat kau ni jenis grr *buat suara harimau tapi sebaliknya bukanlah Cikgu Poji dah bagi tahu aku dah semua pasal kaulah anje haha maaf salah cakap cikgu poji punya bini angkat harap awak terasa yee bini angkat cikgu poji yang menawan aumm haha btw awak tk kedekut ilmu saya suka tu terima kasih ye sudi ajar saya, awak lawak orang  dulu mula² lepak dengan korang semua farihah selalu juga buat aku gelak. Dikatakan awak² semua baik, lawak masuk air, ohsemlah. Mula² jejak sekolah ni tanyalah dorang aku muka yang selalu tknampak macam biskut kejab ada kejab tkda pelbagai dugaan aku lalui jadi murid baru hampir setiap hari aku menangis berdoa mengharapkan kawan sorang pon jadilah, setiap kali rehat aku tengok budak² yang bergelak ketawa dengan kawan² dorang dan aku kalau boleh sentiasa nak bersembunyi kalau ikutkan nafsu dah lama aku menanggis kat sekolah tapi tetap kuatkan semangat ingat Allah makayah dan kawan² aku kat kajang. Setiap pagi ada je macam alasan aku bagi kat makayah aku supaya aku tk pergi sekolah ciritlah sakit perutlah sakit kakilah sampai aku sanggup menanggis tknak pergi sekolah eleh macam kita² dulu first time masuk sekolah haha. Tapi tu semua dulu kini dah ada kawan Terima kasih a lot saya ucapkan kepada awak semua dan tk dilupakan juga aku teramat bersyukur sangat doa aku dimakbulkan oleh Allah *lap air mata hug mama kita. Saya rasakan sampai sini jelah dapat saya kongsikan thankyou sebap sudi membaca kepada calon PMR Goodluck yee trial dengan exam PMR nanti kita berusahalah ye sementara tiggal lagi berapa bulan lagi ni *mengigil tercekik apollo haha. Assalamualaikum ktata maaplah segala kesalahan ejaan atau sebarang bahasa yang pelik malas nak check haha.