Heyy. Assalamualaikum. sape kat sini peminat setia 'RUNNINGMAN' ? angkat tangan?haha LOL. aku tk nampak pong lah. macam nilah senang-senang awok-awok follow je saya. *suggestion pemurah* Kfine seriously dari lubuk hati aku, aku memang suka banget cetera 'RUNNINGMAN'. aceh cehh jiwang sangat pulak dah. Cetera? tk pernah dengar ke. ada lah buku komsas form 3. haah! OMG. saya obses dengan Haroro oppa dan Kwangso oppa, saya obesiti with Gary oppa, Jongkook oppa and Jaesuk oppa. Dan saya minatkan akak Ji Hyo. akak dalam bahasa korea apa?haha. Seok jin? boleh lah. Lelaki pilihan saya pulak Lee Min Ho oppa! dan Eunhyuk oppa! arrrghhh. *hidung kembang mata bulat mulut ternganga luas then tangan keatas* LOL. aku minat K-pop? er tk sangat. just layan drama korea je. music aku layan sikit2 jea. dan aku tk obes dgn fesyen korea. lailailai. hahah. Okayy lah dear. nak tengok city hunter pakwe kita berlakon. Poyo nyeww. hakhak. Kbaii. Assalamualaikum

#City hunter tu ulangan buat kali kedua dan hari ni 12 Feb 2012. takut komee salah sangka ni post tahun lepas. haha