.Assalamaualaikum

Kfinee. aku mmg tkdee benda nak updated. smlm aku berwebbie dgn bestiee aku AINA'A NADZIRAH :* haha. omeyy ken nama diaa? aku sukaa panggil dia Enyaa ngek atau Aina a'ah. aku suka perli taik lalat diaa jugaa :DD pertemuaan pertama kami adalah bila aku tngok tail lalat dia. #tipu je. haha
ni haa aku dahh Printscreen smlm.


haha. ni dgn adekk diaa sekalii. kayy muka aku mmg mintak penampar :3


yumyum. sedapnyaa. #K tipu je. haha. bosann :/


haha. ni kitaa PS sorang2 je. Aina a'ah pergi goreng ayam japp.haha
omeyy tk janggut titew? :* im not beautiful like komeee. im just beautiful in my way

Ada bnyak lg kita PS tp malas lah aku nak masuk kan semua. kang ainaa marah. dahdah kita dah tktau nak ayat ape dahh ni. Kbaii komee. ehh nt add lah titew kt skype shaalil.  Assalamualaikum