Assalamualaikum awak (: malam ni bosan lah sangatsangat
aku nak bergossip about my self susah ,aku lebih suka pendam dan jaga tepi kain sendiri
sometime kalau aku betulbetul buntu aku akan mengadu kat kawan kawan aku 
about my problem. oke lah aku akan kongsi serba sedikit tentang sikap aku 

*banyak makan
*happy go lucky 
*seorang yang boros 
*cepat berfikiran yang bukan bukan
*suka gelak besar besar
*maybe mampu buat kawan ketawa 
*tak berapa yakin pada diri
*seorang yang leka dgn kawasan sekeliling 
*selalu berangan
*tk suka ditengking
*seorang yg penakut 
*suka kenakan orang 
*suka melalak merata tempat (tk semua tempat)
*mudah terasa 
*pemalas
*ke kadang suka tolong family 
*peyayang
 *suka cakap bende yang ngarut mengarut 
   example :: kawankawan tengah citer pasal big momma . aku cakap pasal maharaja lawak--'

tu semua nyaaa aku , aku pon taktau bila aku nak lebih cepat matang 
takpe lah aku just perlu lalui zaman yang menyeronokan ni :D
aku pon taktahu nak share ape dgn korang *sorry doe takde idea
oke lahhh byebye take care yeahh kau 
selamat malam awak (: assalamualaikum